Delavnica

Osnovna nega kože

Si želiš končno pravilno poskrbeti za svojo kožo, a se v enormni količini informacij in kozmetičnih izdelkov počutiš izgubljeno?

Polna omarica kozmetičnih izdelkov, s katerimi ne veš kaj početi, nasprotujoče si informacije o kozmetičnih sestavinah in načinih uporabe izdelkov ter pomanjkanje časa za raziskovanje lahko rezultirajo v pomanjkljivi ali napačni rutini nege kože ter zgrešenih nakupih, ki veliko stanejo.

Vabljena na mojo delavnico Osnove nege kože, kjer se boš spoznala z nego kože in osnovami, ki so nujno potrebne za doseganje lepe in zdrave kože. Delavnice potekajo v semi privat obliki, z maksimalno 8 udeleženkami.

Nauči se negovati svojo kožo

Cilj delavnice je, da:

  • Se naučiš nujno potrebnih informacij o svoji koži, ki ti bodo pomagale izbrati ustrezno rutino za vzdrževanje lepe in predvsem zdrave kože,
  • Se osvobodiš dvomov, ki te spremljajo pri uporabi kozmetike,
  • Da optimiziraš svoje finančne vložke v kozmetiko.

O koži in pridruženih problematikah

Namen delavnice je, da se naučiš razumeti kako koža deluje in kako poskrbeti za njene potrebe. To se začne pri razumevanju svojega tipa kože in pridruženih problematik. Spoznali bomo kaj pomeni tip kože in kako ga prepoznati na svoji koži, nato pa bomo določile tudi pridružene kožne problematike, kar bo pomembna osnova za nadaljnje korake.

Struktura rutine nege kože

Ko razumemo kaj je potrebno za nego kože, si lahko sestavimo rutino, ki pa mora sestati iz pravilnega sosledja nanosa izdelkov (t.i. plastenja). Na delavnici se boste naučili kako (po korakih) sestaviti optimalno jutranjo in večerno rutino nege kože.

O osnovnih korakih nege kože

Zdi se, kot da se nega kože začne pri uporabi kompleksnih serumov, a v resnici se začne pri vzpostavljanju treh osnovnih korakov, ki bodo pokrili 80 % vseh potreb kože. Na delavnici se bomo spoznali ne samo s pomenom čiščenja, vlaženja in UV zaščite, ampak tudi s tem kako te korake prilagoditi glede na svoj tip kože in njene problematike.

Navigiranje med kozmetično ponudbo

Tekom delavnice je cilj, da se naučite, da vam ni potrebno poznati vseh izdelkov na tržišču. Dokler razumete svojo kožo iin njene potrebe, bo izbira izdelkov enostavnejša in manj stresna, saj bo glavno vodilo za izbiro kritična presoja in razumevanje lastne kože.

bonus

nadgraDnja osnovne rutine

Nega kože z aktivnimi učinkovinami predstavlja češnjo na torti, saj pomaga targetirati specifične kožne problematike. Spoznali boste kako izbrati ustrezno aktivno učinkovino glede na pridružene problematike in kako jo uvesti v strukturirano rutino.

Marketinške trditve in miti

Dotaknili se bomo tudi vloge marketinga pri izbiri izdelkov ter kako kritično presojati katere informacije so relevantne in katere ne. Pogledali bomo najpogostejše marketinške trditve na izdelkih, jih potrdili ali ovrgli ter se pogovorili o uporabi aplikacij za analizo INCI.

Tip kože in pridružene problematike

Spoznali bomo kaj pomeni tip kože in kako ga prepoznati na svoji koži, nato pa bomo določile tudi pridružene kožne problematike, kar bo pomembna osnova za nadaljnje korake.

Osnovni koraki nege kože

Temelj nege kože predstavljajo trije koraki, ki bodo pokrili 80 % vseh potreb kože. Spoznali se bomo z vsakim posamičnim korakom in jih prilagodili glede na svoj tip kože in njene problematike.

Struktura rutine nege

Ko razumemo osnovne korake, lahko sestavimo rutino, ki pa mora imeti pravilno sosledje nanosa izdelkov. Na delavnici se boste naučili kako (po korakih) sestaviti optimalno jutranjo in večerno rutino nege kože.

Navigiranje med
kozmetično ponudbo

Ni vam potrebno poznati vseh izdelkov na tržišču. Dokler razumete potrebe svoje kože, bo izbira izdelkov enostavnejša, saj bo glavno vodilo za izbiro kritična presoja in razumevanje lastne kože.

bonus

Nadgradnja osnovne rutine

Nega kože z aktivnimi učinkovinami predstavlja češnjo na torti, saj pomaga targetirati specifične kožne problematike. Spoznali boste kako izbrati ustrezno aktivno učinkovino glede na pridružene problematike in kako jo uvesti v strukturirano rutino.

MARKETINŠKE TRDITVE IN MITI

Dotaknili se bomo tudi vloge marketinga pri izbiri izdelkov ter kako kritično presojati katere informacije so relevantne in katere ne. Pogledali bomo najpogostejše marketinške trditve na izdelkih, jih potrdili ali ovrgli ter se pogovorili o uporabi aplikacij za analizo INCI.

Informacije o delavnicah

Kdaj?

16.04.2024, od 16:30 do 19:30

Kje?

Središka ulica 4, Ljubljana; 1. nadstropje

Kotizacija?

69€ / osebo

MNENJA UDELEŽENK

PRIJAVA NA DELAVNICO

Podatki

Število mest je omejeno na 8 oseb. Po oddaji prijavnice na e-mail prejmete račun za plačilo kotizacije. Rok za plačilo je 48 ur. Ob neporavnanem predračunu znotraj tega roka se mesto ponudi drugemu udeležencu. Odpoved udeležbe na delavnici po plačilu predračuna ni možna.