Konzultacije za podjetja

svetovanje pri idejni zasnovi, razvoju ter oglaševanju kozmetičnih izdelkov in prehranskih dopolnil

Si želite zasnovo in formulacijo svojih kozmetičnih izdelkov dvigniti na naslednjo raven, pa vam zmanjka znanje pri poznavanju najnovejših učinkovin in smernic na kozmetičnem tržišču?

Bi si želeli, da vam v postopku razvoja nekdo pomaga strokovno komunicirati s formulatorjem glede potrebnih adaptacij formulacije?

Menite, da bi bila prodaja vaših izdelkov uspešnejša, če bi jih znali preko kozmetičnih trditev (”marketing claims”) ustrezno pozicionirati na tržišču in izpostaviti ključne prednosti, na katere so pozorni potencialni kupci?

Kako potekajo konzultacije?

Za manjša in večja podjetja nudim individualne konzultacije pri idejni zasnovi, razvoju, izbiri embalaže ter marketinškem pozicioniranju kozmetičnih izdelkov in prehranskih dopolnil. V sklopu konzultacij se pregledajo želje naročnika, na podlagi česar se pripravi idejna zasnova izdelka, predlogi za sestavine in aktivne sestavine, z namenom dosega želenih lokalnih učinkov, estetskega izgleda izdelka in ustreznega senzoričnega profila, predlogi za dodano vrednost izdelka in marketinško pozicioniranje.

Konzultacije lahko potekajo projektno (ves čas zasnove, razvoja in lansiranja izdelka poteka komunikacija z vsemi vpletenimi v razvoju izdelka) ali urno (v samem procesu vas usmerjam, svetujem v katero smer s formulacijo / marketingom,..).

Pregled trga

Da je lahko naš izdelek konkurenčen na tržišču, je potrebno poznati konkurenčne izdelke na tržišču, njihove cene in marketinške prednosti.

Idejna zasnova

Priprava idej za formulacije kozmetike ali prehranskih dopolnil z namenom dosega želenih lokalnih učinkov, estetskega izgleda in ustreznega senzoričnega profila.

Strokovna pomoč

Morda se zdi, da s strokovnjaki v razvoju ne govorite enakega jezika? V procesu razvoja testiram vzorce in podajam povratno mnenje, z namenom izboljšanja končne formulacije.

Pozicioniranje izdelkov, oglaševanje

Priprava strokovnega materiala in izobraževanje oddelka marketinga o ustreznem komuniciranju ključnih lastnosti izdelka.